maandag 4 februari Milford Sound/ Cormwell - Reisverslag uit Mount Pisa, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu maandag 4 februari Milford Sound/ Cormwell - Reisverslag uit Mount Pisa, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

maandag 4 februari Milford Sound/ Cormwell

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Februari 2019 | Nieuw Zeeland, Mount Pisa

Beiden heerlijk geslapen na een sauna bezoekje opgevolgd door een hottub gisteravond. Even na 9 uur vertrekken we richting de Milford Sound op aanraden van Rik (die ons gisteravond belde). We zouden spijt krijgen als we daar geen bezoekje aan hadden gewaagd. En volgzaam als ik ben hebben we zijn raad opgevolgd. Wat voor hem en Sabrina een groot spektakel was zijn waarschijnlijk de vele watervallen. Maar die hebben wij weinig gezien. Ook de vele riviertjes waren bijna droog. Daarbij was het erg toeristisch en dus druk. De rit ernaar toe was wel erg mooi en afwisselend en we hebben dan ook veel foto's gemaakt van de bergen en de bijna droge riviertjes. Ook hebben we geluncht langs een van die riviertjes. Daarbij was het weer prachtig zonnig.
Terug naar Te Anau om richting Queenstown en daarna Cromwell te rijden waar we overnachten. Veel, héééél veel bochten gezien. Eindelijk om 19 uur op de camping waarna we weer naar het dorp vertrekken om een hapje te eten.