Zondag 17-03-2019 - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Zondag 17-03-2019 - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Zondag 17-03-2019

Blijf op de hoogte en volg Hans

17 Maart 2019 | Indonesië, Amlapura

Terwijl nog wakker liggen te worden staat Iluh in de keuken al te kokkerellen. Hans krijgt elke morgen een Indonesisch ontbijtje die vers bereid wordt. Ikzelf krijg elke morgen yoghurt met muslie en fruit. Beiden krijgen we daar een groot glas verse smoothie bij van bijvoorbeeld watermeloen. Vandaag hebben we niets op het programma staan dus gaan we aan de rand van het zwembad zitten om van het uitzicht over de rijstvelden te genieten. Hans gaat zwemmen, ik lees een boek en beiden zijn we ongelooflijk lui. Je hoeft hier ook echt niets te doen. We hoeven zelfs niet te bedenken wat we gaan eten want we hebben Iluh gezegd dat ze elke dag een verrassingsmenu mag geven. Dat bevalt ons tot nu toe erg goed. Na de lunch gaan we lopend naar een villa die deze week wordt opgeleverd. Hans had op facebook gezien dat de villa klaar is en Ralf, de eigenaar, had Hans geschreven dat hij zondag 15 uur aanwezig zou zijn. Leuk wandelingetje. We kregen een rondleiding in de villa die voor 14 personen geschikt is. Vijf slaapkamers en vijf badkamers. Alles zeer sfeervol ingericht. Ondertussen begon het te regenen, echt te regenen. Het hield niet op. We werden uitgebreid geïnformeerd over het reilen en zeilen van zijn projecten. Ralf besloot om de tuinman Kadek te vragen om twee paraplu's te komen brengen voor ons. Moest dat arme joch voor ons door de regen op de scooter om ons die plu's te brengen. Op de terugweg was de straat veranderd in een soort van riviertje. Onmogelijk om met droge voeten thuis te komen maar de temperatuur bleef zeer behaaglijk. De regen bleef lang aanhouden en nadien was de lucht zo vochtig dat de straat nat bleef.
Het was allemaal niet erg want we waren nog steeds super-lui. Zes uur kwam Iluh weer om ons verrassingsmenu klaar te maken waarna we weer lui konden lezen. Wat een dag!!

• 17 Maart 2019 - 10:42

Christine:

Als jullie nog een dagje naar het strand willen dan is Virgin Beach (vlak bij jullie) een mooi strand.

• 17 Maart 2019 - 10:40

Sandra:

Dat wordt straks afkicken

• 17 Maart 2019 - 11:47

Harry:

Hmm... klinkt als vakantie....even bijkomen van al dat reizen en rond knappen met die camper... geniet!

• 17 Maart 2019 - 14:41

Karin:

Heerlijk Indonesische gerechten waar jullie zo van houden.