Donderdag 14-03-2019 Amlapura - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Donderdag 14-03-2019 Amlapura - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Donderdag 14-03-2019 Amlapura

Blijf op de hoogte en volg Hans

14 Maart 2019 | Indonesië, Amlapura

Het duurde even voor we gisteravond rustig konden gaan slapen want Hans had er flink de smoor in dat de douane zijn powerbanks uit de koffer hebben gehaald, slotje open geknipt (wel een briefje achter gelaten). Er waren er twee bij die we van Rik en Sabrine geleend hebben, niet zo netjes dus. Maar goed, heerlijk geslapen en om half negen eruit. Iluh komt om negen uur ons ontbijt klaar maken. Ja, heel decadent maar zo doen ze dat hier. We nemen eerst een duik in het zwembad en laten ons verbazen over het enorme uitzicht. De villa is echt zoals in de folder. Geen woord gelogen. Het personeel doet enorm hun best om het ons naar de zin te maken. Na het ontbijt reorganiseren we de koffers want die zijn door het gerommel van de douane een chaos. We blijven vandaag in de villa. we maken een afspraak met de chauffeur dat we drie keer een tour willen maken met hem als gids. Vandaag laten we ons masseren in de salon naast ons verblijf. We worden na de lunch, die Iluh voor ons heeft klaar gemaakt, opgehaald door twee dames. Ze geven ons een sarong en doen een bloem achter ons oor, waarna we naar de salon lopen. Hans heeft een hot-stone massage en ik een relax massage. Daar zijn we de hele middag druk mee omdat we beiden ook een gezichtsmassage laten doen. Als we klaar zijn wordt ons een drankje aangereikt met onder andere gember en kaneel. Mooie ervaring. Nadat we heerlijk loom van de massage in de villa verblijven maakt Iluh het avondeten voor ons klaar die ook deze keer weer heerlijk is. Ze geniet er zichtbaar van dat we alles zo lekker vinden en ze komt steeds meer los en verteld over de omgeving en haar leven hier. We genieten van een prachtige zonsondergang die heel rap gaat en vele kleuren bevat. Als Iluh 's avonds naar huis gaat brengt ze eerst een offer aan de goden waarbij ze vraagt om ons te beschermen. Ik heb gezegd dat zij ook beschermd moest worden.

• 14 Maart 2019 - 10:20

Go:

Wat heerlijk, mensen!!! Ik geniet op afstand mee!

• 14 Maart 2019 - 10:38

Gerda:

Ja Bali, genieten!!!

• 14 Maart 2019 - 11:29

Karin:

Ja het klinkt decadent, maar als het zo is, dan is het zo, en dan moet je er ook gewoon van genieten! Lekker relaxete laatste tijd van jullie vakantie. Nogmaals, je krijgt wat je toekomt. Het is jullie gegund!

• 14 Maart 2019 - 13:09

Gerrit-Jan:

Zalig!! Zou zo weer willen;)

• 15 Maart 2019 - 05:31

Wil Coenen:

Ja decadent is soms wel lekkerrrrrrrr.