Woensdag13-03-2019 Bali - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Woensdag13-03-2019 Bali - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Woensdag13-03-2019 Bali

Blijf op de hoogte en volg Hans

13 Maart 2019 | Indonesië, Amlapura

Na een nacht onder een synthetisch dekbed en veel onrust in het hoofd zijn we het zeer eenvoudige ontbijt gaan nuttigen in de eetzaal. Hans had al uitgevonden dat de gele bus die ons naar het vliegveld gaat brengen ,elke 25 minuten, voor de deur stopt, en betaald wordt door het hotel. Als we bij de receptie aankomen staat de bus al klaar en kunnen we zo instappen. Hans is nog net op tijd om mij te vragen of ik de sleutel heb ingeleverd. Dat had ik dus niet, waardoor hij nog net op tijd de sleutel bij de balie kon afgeven. In de bus zat een groep van zes Nederlanders die net zijn begonnen aan hun reis. Ze vroegen naar de hoogtepunten van ons waardoor het erg gezellig werd in de bus. Op het vliegveld ging het vrij vlug, hoewel ik weer langs een extra controle moest. We zaten een poos in de hallen voor vertrek. Lekker bakkie koffie erbij.
De vlucht viel mij zwaar ondanks dat het maar 7.45 uur was heel wat korter dan de heenweg maar ik kon mijn draai slecht vinden. Ik was dus blij toen de landing werd ingezet. We moesten heel lang wachten op de tweede koffer. Bij de uitgang stond de chauffeur te wachten om ons in twee uur naar de villa te brengen. Het verkeer kan ik niet anders bestempelen als chaotisch hoewel er toch wel regels te bemerken waren die ze hoogstwaarschijnlijk zelf gemaakt hebben. gelukkig is het een goede chauffeur. Bij aankomst worden we verwelkomt door Iluh die ons een ketting met heerlijk geurende bloemen om doet. Zij gaat ons voor in ons verblijf. Het ziet er net zo prachtig uit als in de folder. Onvoorstelbaar. Helaas kunnen we door de duister het uitzicht niet zien maar het belooft veel.. We worden verwend met allerlei lekkers waarna Iluh vertrekt. Morgen komt ze ons ontbijt verzorgen. Vreemd om je zo te laten verzorgen. We gaan om 23 uur plaatselijke tijd naar bed. Ik heb even geen idee hoe het verder met de tijd zit maar we zijn moe en er staat een prachtig hemelbed op ons te wachten.

  • 13 Maart 2019 - 22:04

    Godi:

    Hoi Hans, geniet (ook) van ‘mijn’ Bali!! Waar zitten jullie? In t oosten toch? Kijk eens bij Amed, erg mooi, ook om te duiken en snorkelen. Groet

  • 14 Maart 2019 - 09:06

    Gerit-Jan:

    Wanneer jullie er net zo van gaat genieten als Christine en ik hebben gedaan worden het zeker nog een aantal super relaxte en zalige dagen!! Laat je lekker verwennen!!
    Ene Hans, de Bintang is ijskoud heerlijk het lekkerst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Amlapura

vakantie

vakantie 2019

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2019

De Heurne 21-03-2019

20 Maart 2019

19 en 20-03-2019 Denpasar

18 Maart 2019

Maandag 18-03-2019

17 Maart 2019

Zondag 17-03-2019

16 Maart 2019

zaterdag 16-03-2019
Hans

Hans en Ellen gaan een reis maken naar Nieuw Zeeland we vertrekken 15-01-2019 en komen terug 23-03-2019.

Actief sinds 11 Maart 2018
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 5374

Voorgaande reizen:

15 Januari 2019 - 23 Maart 2019

Nieuw Zeeland 2019

15 Januari 2019 - 21 Maart 2019

vakantie

Landen bezocht: