Dinsdag 12-03-2019 Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Dinsdag 12-03-2019 Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12-03-2019 Auckland

Blijf op de hoogte en volg Hans

12 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nu moest vanmorgen echt alles ingepakt worden. Mede doordat we het ook nu allemaal rustig aan doen duurt het best lang voordat we echt alles in de koffers hebben, de camper uitgeruimd en de overtollige materie hebben gesorteerd. Voor Wil, een geëmigreerde dame die in Nieuw Zeeland woont, hebben we een doosje gemaakt met levensmiddelen en non-food. We laten ons ook geregeld afleiden door gesprekjes met de campinggasten. We eten nog wat en Hans maakt weer een lekker bakkie koffie. Uiteindelijk is het 13 uur voor we vertrekken naar het hotel. Daar checken we in en laten we onze koffers achter in de kamer. Dan naar Britz, de organisatie bij wie we de camper gehuurd hebben, om de camper in te leveren. We doen ook ons beklag over de gebreken aan de camper en het feit dat hij vuil afgeleverd is. We mogen een formuliertje invullen....
Lopend gaan we terug naar het hotel. Het is mooi weer, bewolkt maar 23 graden. We eten in het hotel en lezen nog wat. Morgen.. Bali. We vliegen om 14.15 uur en komen daar om 18 uur aan, plaatselijke tijd. Het duizelt mij nu al met al die tijdsverschillen. We weten niet hoe het internet daar is dus kan ik niet zeggen of er dagelijks een berichtje van ons te verwachten valt.

• 12 Maart 2019 - 05:40

Gerda:

Wat maken jullie een geweldige reis, ik kijk elke dag uit naar je stukjes. Nu Bali, voor mij bekend en ook daar hebben ze goed internet, dus hoop ik weer op elke dag een verslagje. Geniet lekker en groeten.

• 12 Maart 2019 - 06:49

Karin:

Afscheid van Nieuw Zeeland maar vast met super mooie herinneringen! Ben benieuwd naar jullie ervaringen op Bali. Kom veilig aan!

• 13 Maart 2019 - 06:41

Karin :

Beste Ellen en Hans,

hele goede reis naar Bali en tot nu toe is het denk ik een vergetelijke reis, van begin tot eind waar je nog jaren over kunt praten en van genieten. Een hele bak vol herinneringen. En maak er nog een mooi verblijf van op Bali.

groeten vanuit een stormachtig Nederland

Karin (Wehl)