6-3-2019 woensdag Auckland - Reisverslag uit Waitakere, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu 6-3-2019 woensdag Auckland - Reisverslag uit Waitakere, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

6-3-2019 woensdag Auckland

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Waitakere

We hebben dus 7 dagen geboekt op deze camping waardoor we niet meer met de camper op pad hoeven. Vanmorgen kwam het besluit om vandaag maar weer eens lekker lui te doen en volop te genieten van alle faciliteiten op de camping en het heerlijke zonnetje. Ontbijtje, krantje, kopje koffie en een boekje. Na de lunch wilden we toch de omgeving wat verkennen en zijn we naar een winkelcentrum gelopen 4 km verderop. Heuvel op/af. Was wel een leuk wandelingetje omdat ze hier veel parken hebben. In het winkelcentrum een ijsje gegeten en Hans ging naar de kapper. Was wel weer een dingetje. De kapster die hem hielp had ik even daarvoor, toen ik haar in het winkelcentrum zag lopen , al als spook bestempeld. Lang, dun lang stijl haar, onnatuurlijk wit geverfd. Gekleed in zwart en witte gewaden. Hans wilde ze wel millimeteren. Aan het eind kwam de föhn eraan te pas, wat mij al aan het lachen maakte, want wat valt er in model te föhnen. Maar daarna ging er nog een soort gel in zijn millimeters, waarschijnlijk voor de perfecte krul. Wij kregen beiden de slappe lach en moesten moeite doen om netjes te blijven tijdens het betalen. Nou ja, ook weer gehad.
Paar kleine boodschapjes gehaald en weer terug. Peter en Resy schoven aan waardoor het pas acht uur was voor we gingen koken. Na het eten in de hot-tub en Hans nog in de sauna. Heerlijke dag toch? Morgen zien we wel weer.

• 06 Maart 2019 - 06:21

Karin:

Wat heerlijk zo'n relax dagje tussendoor en dat de camping dan ook nog zulke faciliteiten heeft! Lekker hoor. Je krijgt wat je verdient toch? Groetjes ook van Roberto