vrijdag 22-02-2019 Gisborn - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu vrijdag 22-02-2019 Gisborn - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

vrijdag 22-02-2019 Gisborn

Blijf op de hoogte en volg Hans

22 Februari 2019 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Vanmorgen was het nog steeds goed weer. Bewolkt maar droog met een prima temperatuur. We besluiten naar Gisborn te gaan. Aan de kust. Daar zouden ze een prachtig strand hebben. De weg ernaar toe is vrij saai maar dat wordt ook nu weer goed gemaakt. Als we stoppen voor een bakkie koffie in Wahkaki hebben we een allerleukst gesprek met een jongen uit Friesland die aan het rondreizen is met zijn vriendin nadat hij een half jaar stage heeft gelopen in Aukland. Na een poos komen we langs Morere waar we zien dat er hotsprings zijn. Zoiets had ik ook gelezen in de boeken. We zijn gestopt en hebben gekeken wat het inhoudt. Je kunt er in de hot springs en je kunt er een wandeling maken in het natuurgebied. Dat hebben we gedaan en het was hartstikke leuk. Eerst een wandelingetje gemaakt en daarna lekker in het warme water, verwarmd door moeder aarde. Het was erg rustig waardoor we leuke gesprekken hebben gehad met twee Engelse koppels waarvan een met een jochie van goed een jaar (schattig deugnietje!). Daarna een camping gezocht in Gisborn. We staan nu tussen een golfbaan en een paarden racebaan. Het begint heel zacht te spetteren. Je wordt er niet eens nat van. We maken nog een wandeling over het strand en gaan eten koken.

• 22 Februari 2019 - 12:08

Kees:

Allemachtig, wat leest en klinkt dit allemaal prachtig. Jullie maken prachtige belevenissen mee in een geweldige natuur. Begin mij langzaam af te vragen of je ooit nog terug wil naar Nederland. Geniet er lekker van en fijn dat we mogen meelezen en kijken.
    Yvonne & Kees