Eerste dag 15-01-2019 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Eerste dag 15-01-2019 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Eerste dag 15-01-2019

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 Januari 2019 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vanmorgen kwam Rik ons halen om 9 uur en hij was stipt op tijd. Hans was ietwat nerveus maar al met al ging het allemaal voorspoedig. Onze vakantie kan beginnen. Om 10.30 uur waren we al in Dusseldorf waar we als tweede in de rij aansloten nadat we een kop koffie hebben gedronken. En dan wachten op het vliegtuig. Ondertussen vermaakten wij ons met het kijken naar de enorme vliegtuigen op het vliegveld. Ook wij zouden vervoerd worden in zo'n joekel waar 750 mensen in gaan. In Dubai aangekomen was de verwondering groot door het enorme gebouw. Met een trein werden we, zeker 5 minuten rijden verderop naar onze bagage gereden. Buiten stonden honderden taxi's te wachten. Middernacht hé! In een lange rij word je dan naar een beschikbare taxi geloodst die ons toch zeker 25 km door de stad, naar ons hotel heeft gereden. Prachtig hotel met veel goud. Moe van de reis lekker gaan slapen. Ik kan mij trouwens niet heugen dat ik ooit om kwart voor twee 's nachts zó fit ben geweest ;-) .

• 15 Januari 2019 - 19:04

Heleen:

Yes! De start is gemaakt...en...jij kan ook bloggen!! Enjoy!

• 15 Januari 2019 - 19:43

Harry:

Hallo reizigers,
    Veel plezier samen en geniet van alle onuitwisbare indrukken.

• 16 Januari 2019 - 03:46

Karin En Roberto :

Lekker hoor! We zijn benieuwd naar jullie belevenis.

• 16 Januari 2019 - 04:27

Gerda:

Geweldig, alvast een mooie start gemaakt.

• 16 Januari 2019 - 06:33

Marion:

Heel veel plezier en mooie avonturen gewenst op jullie reis!

• 16 Januari 2019 - 06:59

Karin:

Beste Hans en Ellen,

Heel veel plezier gewenst en mooie belevenissen, we volgen jullie op de voet.

Groeten Karin uit Wehl

• 16 Januari 2019 - 07:43

Wil Coenen:

En dit is nog maar het begin .... verheug me op de vervolgverhalen.

• 16 Januari 2019 - 13:41

Christine:

Wouw, de start is gemaakt. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes ...

• 16 Januari 2019 - 15:08

Godi:

Hartstikke goed, geniet van alles!

• 18 Januari 2019 - 16:09

Gerrit-Jan:

Wat een fantastische reis hebben jullie in het voor uitzicht.
    Geniet er van en ik volg met veel plezier jullie verhalen en foto’s.