01-03-2019 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu 01-03-2019 Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

01-03-2019 Paihia

Blijf op de hoogte en volg Hans

01 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Paihia

De fut was afgelopen twee dagen een beetje op. Mede doordat we geen geluk hadden met de campings afgelopen dagen en daarbij hadden we voor dit gebied niet echt een plan. Vandaag wel een plan gemaakt. We gaan bij Whangarei de watervallen bekijken. En het is gelukt, we hebben een heuse waterval gezien en daar ook een stukje gewandeld (lees; kuiten getraind). Daarna leek het ons leuk om in de buurt van Russel te staan om daar gebruik te maken van de voetveer. We plannen de camping in Paihia. Voor we daar arriveren willen we de Whales Bay bekijken. We kunnen de auto op een berg/heuvel parkeren waar de wandeling begint. Kleine analyse;ik sta boven op een heuvel, het strand is beneden. Uitkomst--> kuitenbijter. Ik blijk echter al behoorlijk getraind. Het is een prachtige wandeling met bijzondere bomen en als toetje een prachtig zandstrand met mooi overhangende puriri- en kowhaibomen. In de camper lunchen we waarna we richting Paihia om eerst in het dorp te lopen en te inventariseren waar we morgen willen starten. Op de camping doen we een wasje en Hans kookt weer een lekkere curry. Op de camping komen we een stel tegen uit Zürich, Andreas en Michelle. We zijn ze al vaker tegen gekomen, erg leuk.

• 01 Maart 2019 - 04:54

Harry:

De fut er even uit? Na een paar slechte of mindere campings? Op zo'n fantastische reis? Shame on you...

• 01 Maart 2019 - 05:29

Christine:

Ik snap ook wel dat de fut er ff uit is. Alleen maar bezig zijn en reizen is best heftig. Lekker luieren is ook lekker. Gewoon ff genieten ...... Hoe lang nog eer jullie naar Bali gaan??