Zondag 20 januari Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu Zondag 20 januari Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Hans Nusselder - WaarBenJij.nu

Zondag 20 januari Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We zijn in Christchurch Nieuw Zeeland! Doodop dat wel. Op zaterdag kwart voor zes opgestaan. omdat om kwart over zeven de taxi voor stond. Kwart over tien zou het vliegtuig vertrekken. Bij de gates veel controles waarbij ik uit de rij gehaald werd omdat er waarschijnlijk iets niet helemaal correct was. Ik moest naar een kamertje achteraf. Hans maakte zich ongerust maar al snel kwam ik met een extra stempel van de meester. Ik had mij goed gedragen. Uiteindelijk half elf vertrokken. Veertien uur later en enkele tijdzones verder kwamen we om 8 uur plaatselijke tijd aan in Sidney. Hier moesten we 2,5 uur wachten. In die tijd mijn mamsie gefeliciteerd met haar verjaardag want hier was het al 20 januari. Dan nog drie uurtjes vliegen om in Christchurch aan te komen. Ook daar ging ik weer voor een stempel van de meester voor mijn goede gedrag. Hij keek al zo lelijk naar mij toen ik nog in de rij stond. Al met al duurde het wel 1,5 uur voor we met de taxi naar het hotel konden. Douchen, hééérlijk zeg! Stukje lopen, hapje eten en nu 19.00 uur naar bed.

• 20 Januari 2019 - 03:31

Christine:

Goedemorgen, jullie zijn nu 18665 km van Nederland verwijderd. Wat een afstand. Nu eerst lekker bijkomen. Kijken naar links rijden. En dan genieten. Groetjes, Christine.

• 20 Januari 2019 - 09:40

Karin:

Oh je, je hebt een verdacht uiterlijk? Die mensen weten niet beter! Geniet maar lekker van de mooie landschappen en we kijken uit naar de mooie foto's van Hans.

• 20 Januari 2019 - 18:55

Sandra:

Wat vervelend dat ze zo moeilijk deden bij de douane,

• 20 Januari 2019 - 19:06

Sandra:

(Ik zie nu dat de rest van mijn tekst er niet bij staat. Ik kan dus geen emoticons gebruiken.)
    , daar wordt je wel zenuwachtig van. Gelukkig is het goed gekomen. Veel plezier in Nieuw Zeeland.

• 22 Januari 2019 - 11:16

KarinKnoop:

Hoe kan dat nou dat jij er onbetrouwbaar uit zou zien. Keek je te onschuldig misschien?